Powtarzanie i zmiana płatności

1 min. czytaniaostatnia aktualizacja: 02.11.2025

Co zrobić, jeśli moja płatność nie powiodła się?

Jeśli płatność nie została zrealizowana:

  • Sprawdź, czy na koncie masz wystarczające środki.
  • Upewnij się, że nie przekroczyłeś limitu płatności kartą.
  • Spróbuj ponownie lub wybierz inną metodę płatności.
  • Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Powtarzanie płatności

W przypadku niepowodzenia płatności możesz spróbować ją powtórzyć, klikając w link w mailu, jaki do Ciebie skierował nasz partner od płatności, firma Przelewy24. Przykład emaila poniżej. Link dostępny jest tylko przez pewien czas, po czym możliwość wygasa.

 

Posiadając zarejestrowane konto w naszym sklepie i będąc zalogowanym, możesz odnaleźć swoje zamówienie w sekcji Moje konto na naszej stronie. Tam możesz zmienić metodę płatności lub ponowić próbę jej dokonania.

Czy ten artykuł był pomocny?