Co zrobić, jeśli moja płatność nie powiodła się?
Jeśli płatność nie została zrealizowana:
- Sprawdź, czy na koncie masz wystarczające środki.
- Upewnij się, że nie przekroczyłeś limitu płatności kartą.
- Spróbuj ponownie lub wybierz inną metodę płatności.
- Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Powtarzanie płatności
W przypadku niepowodzenia płatności możesz spróbować ją powtórzyć, klikając w link w mailu, jaki do Ciebie skierował nasz partner od płatności, firma Przelewy24. Przykład emaila poniżej. Link dostępny jest tylko przez pewien czas, po czym możliwość wygasa.
Posiadając zarejestrowane konto w naszym sklepie i będąc zalogowanym, możesz odnaleźć swoje zamówienie w sekcji Moje konto na naszej stronie. Tam możesz zmienić metodę płatności lub ponowić próbę jej dokonania.